fredag 15. oktober 2010

Livsstilen

Den er det på høy tid å gjøre noe med!
Men det er mye lettere sagt enn gjort...
Jeg liker igrunn ikke dette slanke-styret/begrepet, så jeg vil heller kalle det endring av livsstil. Da vil det vel igrunn være mer varig også, eventuelle resultater.

Etter at datteren min for en stund siden klappa meg på magen og sa "Gratulerer med baby i magen" fikk jeg for alvor lyst til å gjøre noe, men det er søren ikke lett.
Noe må jeg gjøre for jeg har pokker ikke lyst til å gå rundt å se gravid ut når jeg faktisk ikke er det!

Så jeg SKAL nå gjøre følgende;

1. Kutte ned på cola/brus og godter
(kutte UT er jo komplett umulig. been there, done that - funka ikke!)

2. Jeg må aktivisere meg selv

Ta meg en tur på Alby og traske feks(for der er det såå fint)

Prøve denne gymballen som jeg har funnet fram.
(jeg tror jo den funker bare jeg SER den hehe.)

Jeg burde vel kanskje sjekke ut DVDn som følger med også, den fungerer jo ikke ved å stå i hylla (dessverre)

Ellers har jeg veldig lyst til å prøve denne zumba greia
Kunne sikkert fått med ungene også, så hadde det jo blitt underholdning for hele familien, samt trening for meg... hmmm den var ikke dum :)

1 kommentar:

  1. Bra at du vil gjøre noe for deg selv og helsa si! Har vært inne på samme tanken selv, å gå ned i vekt, men det er ganske langt fra tanke til handling hos meg..he he:) men det hjelper på å jobbe, går endel da. Vi får støtte hverandre i dette, så kanskje det går bedre enn vi tror:) Ha en fin helg:) Klem fra Åma

    SvarSlett