mandag 3. januar 2011

Årets tredje dag

Ja, da er ferien slutt og skole og barnehage er i gang igjen...
Mor sjøl har vimsa i butikker og brukt penger (fy skamme meg)

Ikke bare bare å komme seg opp idag, da...
Jeg var våken natt til søndag og fikk ungene opp før kl.09. Og håpet jo at kvelden i går skulle gå rolig for seg, men den gang ei... Thea sovna riktignok kl 19.15 , men siden Haakon tulla så mye så ho ble vekka en drøy time senere... også holdt de det gående...
Ja, ja, vi kom oss nå opp idag og var på skolen til rett tid :)

Så skulle vi ta bussen i barnehagen da... OG det tok jo sin tid, for fra 01.01. tok nettbuss over busstilbudet i byen , noe som var fullstendig ukjent for meg.
Bussen kom tidligere enn jeg var vant med, men det hjalp lite når vi måtte vente 30 min i sentrum på bussen videre... Så dette nye busselskapet har gitt oss et dårligere busstilbud til samme pris... Skulle minst hatt avslag i prisen, men jeg vil heller ha tilbake de gamle rutetidene (For en uke siden gikk bussene hvert 20. minutt, nå går dem hver 30. minutt).

Se der ja, det ble stille på ungene (kl. er 21.45). Da går det den rette veien :)
Da skal jeg se om jeg få unna et brev eller tre før jeg selv skal krype under dyna...
Det bør helst skje før midnatt, men klarer jeg det..???
(sannsynligvis ikke *flire*)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar