lørdag 1. januar 2011

Nytt år...

...og nye muligheter :)

Satser også på å bli litt flinkere bloggskriver *skammer meg*
Jammen blitt en god stund siden sist. Ellers har jeg mange planer for året.
Men, som sagt; nytt år = nye muligheter

Julen var koselig til tross for at jeg mangla 3 unger hjemme.
Jeg var vertinne for første gang på julaften, og det gikk jo strålende om jeg kan si det selv... *skryte skryte*
Ene tanta mi "trua" meg med fast oppdrag... hehe

Romjula har vært stille og rolig.
Man. 27.12. feira vi julaften med de 3 yngste, og det var også koselig:)
De ble fornøyde med gavene. Skulle vel bare mangle, de fikk det de ønska seg og vel så det:)

Nyttårsaften feira vi også her hjemme med mamma og Anne-Rita + ungene.
Koselig!
Tok turen ut i bråket kl 12...

Ungene har snudd døgnet fullstendig på hodet da :(
De har lagt seg for lenge siden, men de skravler og styrer, hvisker, sier stadig "nå kommer mamma", viner osv... sukk... akkurat nå tror de faktisk jeg ser på tv, men det er jo helt feil... *ler*
De roer seg nok... sånn etterhvert... har gitt opp å snakke til dem nå, for det hjelper lite... men imorgen blir det andre boller... Da skal jeg vekke dem tidlig!
Hmm.. undres om jeg sjøl klarer å stå opp tidlig da..??
Kanskje jeg må sitte oppe i natt...?
kl blir jo veldig seint, så da er det ikke bare bare å stå opp for å vekke unger til kl 08... og mandag blir det jo enda værre... Da bør vi stå opp kl 07....zzz
Må finne en god plan, så det ikke blir så sent på noen av oss imorgen...

Da avslutter jeg med et GODT NYTT ÅR til dere alle sammen :)

1 kommentar:

  1. 。☆*☆ 。★。\|/。★。☆*☆。
    ☆ GODT NYTT ÅR ♥ 2011 ☆
    。☆*☆ 。★。/|\。★。☆*☆。

    SvarSlett