fredag 24. september 2010

Fra kaos til kos...

Lørdag 18.09. ble x antall pappesker og resten av tingene våre kjørt ned bakken til vårt nye krypinn.
Jeg ble værende i den gamle til alt var kjørt ned, tingene sto ute så jeg måtte jo passe på dem.
Vi hadde vanvittig flaks, for regnet kom da hvitevarene ble trillet inn i den nye leiligheten. Yuccapalma fikk seg en dusj, da - men det var den sikkert bare glad for :)

Sånn så det ut før jeg begynte:






Nå har det blitt bedre:





Jentene har fått køyeseng og vaskemaskin er bestilt. Den skal komme til tirsdag (tror det ikke før jeg får se det...)

Bare mitt "rom" som ikke er ferdig:



Pcn fikk jeg på nett i går, helt selv (første gang)

Jeg trives godt her allerede, og det ser ut til at ungene trives også, selv om vi har fått litt lenger vei til skolen.
Det er stor stas å besøke mimmi helt alene da, men kan jo ikke det hver dag...hehe
Skulle hatt litt mer leker på lekeplassen her ute... Er jo bare en sandkasse der.
Men nå er det jo årstida for innesitting:)
Håper det blir snø så ungene får testa akebakken her ute i vinter, men ikke så j***** kaldt da...

Neste helg får vi besøk nordfra.
Noe som forundrer ungene fælt. Vilt fremmede mennesker som attpåtil skal bo hos oss. Nei, det er litt snålt. Men de gleder seg også, syns det er spennende.
Blir jo interessant å se når faren leverer dem neste søndag.

Denne helgen skal nytes i fred og ro - i den grad 4 stk unger gir en det :p
Det blir hvertfall mer rolig enn for en uke siden :)

God helg!

2 kommentarer:

  1. Så kul den ser ut, den hylla over stuebordet. Du kan godt gi oss et nær-/detalj-bilde eller 2 av den der :-)

    SvarSlett
  2. Hei.

    Så fint du har fått det,og så mange porselensdokker du har,de var fine:-) Jeg har en selv etter å ha vært på party:-)) de er fine. Brev kommer snart,hadde tenkt å skrive idag,men mistet helt piffen,så skal prøve å få skrevet imorgen.Kos deg masse i ny leilighet:-)klem

    SvarSlett