søndag 5. september 2010

Nok en uke er over

Da er ungene vel hjemme igjen, og godt er det!

Jeg har hatt barnefri siden torsdag morgen.
Torsdag så jeg film med Anne-Rita hele dagen:) også ba mamma meg med ut på middag.
Og jeg bestilte faktisk laks... Helt utrolig!
Jeg skyr jo fisk...hehe
Fredag satt jeg stort sett på sofaen... Hadde store planer om å svømme, men det ble ikke noe av for å si det sånn. Fikk ikke ut fingern:)
Bedre lykke neste uke!
Lørdag spiste jeg frokost/lunsj hos mamma også gikk vi tur til og fra Alby med pappa og Anne-Mette. Etter en stund så møtte vi jo faktisk englene mine (3 av dem da)
og fikk masse koser osv.
Ikke fikk jeg lov å gå heller, så minstefrøken bestemte at de ble med mamma!
Så da fikk vi flere å gå tur med.
Gikk jo greit, måtte følge ungene helt inn i bilen før jeg såvidt fikk gå. De ville helst kjøre meg hjem, men jeg skulle jo gå videre:)
Da jeg kom hjem spiste jeg kylling og potetsalat og chatta med Anne-Rita.
Endte med å dra til henne, ble litt slitsomt med all denne tastinga for å prate... hehe
vi så et par filmer og satt og skravla til 04.30 hvertfall, før jeg tusla hjem igjen!
Veldig koselig:)
Idag har jeg vært med mamma til tante Mette før ungene kom hjem, så fikk vi skravla litt der og :)

Litt spent på morgendagen, da
Og ikke minst på tirsdagen!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar