fredag 10. september 2010

Jippi!!

Da ser det endelig ut til at jeg har funnet ny bolig:)
(jeg tror det liksom aldri før jeg står der med nøklene)
Skal skrive kontrakt til lørdag, og overtar til uka, så jeg satser alt på flytting neste helg!
Og det beste er at det er ikke langt heller:)
Flytter fra nr 17 til nr 10.
eneste litt kjipe er at det er jo nærmere en viss en, men det viktigste er jo at vi Fortsatt bor i nærheten av skolen!
Og vi hører til her:) det er dette som er hjemme!
Ble jo litt gira da jeg fikk vite dette, så jeg får jo ikke sove...sukk
Ja ja, godt det snart er helg da:)
Nå kan jeg jo endelig fortelle ungene at vi skal flytte, og vi blir nabo med mimmi.

Sånn ellers var dagen i dag (eh... jeg må vel si dagen i går når jeg ser på klokka...)
uansett; torsdagen var en smule slitsom!
Henta 3 stk unger litt tidlig fordi den mellomste skulle i bursdag.
2 av disse var tydelig trøtte og slitne. Dette fører jo til grinete unger...sukk
Så det ble x antall runder med hyl og skrik.
Guttungen slo jo nesten ned søstra...bla...
Vel vel, det roet seg til slutt og jentene sovna på et blunk når de først fikk skrudd av lyset:)

Ja ja, jeg får vel gå å gjøre et nytt forsøk på å legge meg å sove litt, skal jo opp om 3-4 timer zzzzzzzz

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar