fredag 3. september 2010

Helg...

Da har det jaggu blitt september, og høsten er her!
Syns igrunn det har gått rett fra vår til høst, jeg. Hvor ble sommeren av?
Hmm... Håper jeg får en god premie på Extra'n snart, så kan jeg ta med alle barna mine til varmere strøk i vinterferien.... ÅH... det hadde vært noe:)

Jeg har nå barnefri denne helga og akkurat nå kjeder jeg vettet av meg...
Enda jeg kjøpte 2 filmer igår og har flere brev å svare på...hmm
Rart det der hvordan lysten til å gjøre noe forsvinner når ungene er borte...
Vel vel, det går sikkert over :)
En viktig ting jeg MÅ gjøre er jo å finne fram all dokumentasjon som skal med til møte hos namsmann på tirsdag!
Spennende! Tvi-tvi

Ellers har det jo vært en litt bråkete uke...
Håper neste uke blir bedre, men har mine tvil.
Nå skal jeg jaggu lage meg sjokolademousse:)
god helg!

4 kommentarer:

  1. god helg!!

    Klem fra Åse-Marit

    SvarSlett
  2. Tusen takk for kommentaren på min blogg :-) He he ja, å markere ti års dagen med et bryllup var kanskje ikke det dummeste vi gjorde :))))

    Mmm, sjokolademousse hørtes godt ut :-) Regner med at du har spist den opp og riktig kost deg med den :-)

    Krysser fingrene for at du får en roligere uke neste uke :-D

    SvarSlett
  3. Bare hyggelig og i lige måte!
    Sjokolademoussen er spist opp, ja... men har en til på lager hehe :)

    SvarSlett