tirsdag 14. september 2010

Kaos...

..er det her nå.
Men sånn blir det gjerne når man skal pakke alt man eier og har i pappesker , og sette eskene rundt omkring i boligen.Helst uten at de står i veien, da... Noe de gjør uansett hvor man plasserer dem.
Allerede etter 2 pappesker begynte ungene å klage på rotet og lurte fælt på hvorfor jeg pakka tingene våre.
Og jeg er langt fra halvveis... vet jo nesten ikke hvor jeg skal fortsette.
Idag ble det litt shopping isteden, så jeg skulle få litt mer å pakke ned..hehe
Har jo ikke noe fra før liksom :p hihi
Men måtte jo ha litt mer lilla til den nye kåken :)

Det ble vill jubel da jeg på fredag fortalte at vi skulle flytte og bli nabo med mimmi.(mer fokus på det enn at faren bor tvers over gata...)
Ungene er veldig fornøyde, og de har ikke engang sett leiligheten.
Værre med faren deres, som måtte komme med masse usaklig tull igjen, men men det går jo ikke over uansett, så da får vi bare la være å bry oss!

Jeg får nøklene til onsdag, og flytter til lørdag :)
Passer veldig bra med barnefri til helga da!
Vi får litt mindre plass, men det viktigste er jo at vi bor i samme nærområdet og det ikke blir så mye styr med skolevei osv.

Men ser veldig fram til å komme iorden på nytt sted nå:)
Ha en fin uke!

1 kommentar:

  1. Gratulerer med nytt hjem!;-) Håper du vil trives der:-) Jeg har fått ny blogg adress:LillemorogKjersti.blogspot.com

    SvarSlett