tirsdag 27. juli 2010

Blir snart litt gal...

Jada det begynner å nærme seg.
Ungene har bare vært inne siden de kom hjem på søndag ettermiddag, foruten den lille turen vi hadde i butikken ista.
Anine nekter å gå ut fordi ho er redd for en gutt i klassen til Haakon. For en måneds tid siden tok han nemlig av henne alle klærne og gjemte dem i skogen bak blokka vi bor (sammen med skoene til Thea)...
Han nekta jo selvfølgelig når jeg gikk ut og konfronterte han. (Han gjentok; "Jeg gjemte dem ett sted men jeg husker ikke hvor..." )
Det er ikke hver dag datteren din på snart 6 år kommer hjem spitter naken og gråter...
Ikke spesielt hyggelig opplevelse for Anine og ho har vært lite villig til å gå ut etter denne episoden.
Sånn sett kan det jo være ok å bytte nabolag... Men det hadde jo vært enklest om jeg fant noe i nærheten.
Nå grubler jeg på hva som skal til for at Anine skal gå ut (tar imot tips med takk)
og hvordan det blir på skolen framover, for denne gutten går jo i klassen til Haakon...

Ungene har jo for n'te gang sagt de vil flytte til Hamar, for der er det mye bedre.. Det lukter ikke sånn der...
De er forsåvidt inne på noe der (lukta altså) , men de tenker ikke på at i Hamar er ikke mimmi, beste og Sondre...
Jeg hører jo hvem som egentlig snakker for å si det sånn!

Sånn ellers har jeg gjort minst mulig på mest mulig tid idag :)
Nå ser jeg fram til cola med isbiter og sitronskive, litt snacks og tv-kveld!
Må kose meg i ferien vettu...

Får klekke ut en plan for hva vi skal finne på imorgen...
Nå er ungene i seng, men det tar vel sin tid før de sovner...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar