søndag 25. juli 2010

Nå er det på tide med ny trend!

Sukk...
Ingen studieplass, vekta suser oppover og nå må jeg jaggu på boligjakt også.
Så nå syns jeg det er på tide at denne trenden snur!
Jeg starta jo med voldsom rydding av skaper osv på fredag og det har jeg planer om å fortsette med. Mindre jobb da jeg må starte pakkinga for alvor :)

Vekta er jo en annen historie...
Jeg vet jo hva jeg bør gjøre.... kutte ut alle godteriene og colaen min (buuuhuuu)
Men har nå bestemt at etter sommerferien skal jeg gjøre et tappert forsøk!
Så får man se hvordan det går da...

Studieplass må jeg satse på går mye bedre neste år.
Imellomtida lurer jeg på om jeg skal ta noen eksamener på nytt sånn at jeg får bedre vitnemål = mer poeng=større mulighet for studieplass :)
Tvi tvi...

forøvrig gleder jeg meg veldig til imorgen... eller rettere sagt; om noen timer, for da kommer 3 av mine engler hjem igjen etter to ukers ferie med faren.
Skal bli såå godt å se dem igjen!

7 kommentarer:

  1. Å så kjekt å se deg i bloggverdenen også :-) Skal legge meg til som følger jeg....;-)

    Uff ja, kjenner til det der med vekten... Sliter med den her, og skal prøve å få gjort noe med den....

    Så trist å høre at du må på boligjakt igjen da :-(

    Håper det ordner seg for deg, når det gjelder studiene :-))) Krysser fingre og tær for at det går fint :-) Pleier det for snille jenter vet du :-D

    Skjønner godt at du gleder deg til å se dem igjen :-)

    Vel, da ønsker jeg deg en strålende søndag vennen :-D

    Klem c",)

    SvarSlett
  2. Tusen takk:)
    Blir jo spennende å se hva jeg får ut av dette.
    Ha en strålende søndag du også!
    klem

    SvarSlett
  3. Hei:)

    Så moro at du har fått deg blogg:)
    ...hjalp å inspirere deg litt igår...hehe...
    Vil gjerne se noe av det du har scrappet og brodert:)

    Det ordner seg med bolig, vekt og studier skal du se:)

    Ønsker deg en fin søndag og kos deg masse med ungene når de kommer hjem:)

    ♥ Klem fra Inger ♥

    SvarSlett
  4. tusen takk Inger:)

    Ja dette blir morro... hehe
    Alt ordner seg for snille jenter vettu, så da blir det nok en ordnings denne gangen også:)

    Ønsker deg (og evt andre som leser) en fortsatt strålende søndag!

    SvarSlett
  5. bilder kommer forresten sånn etterhvert :)

    SvarSlett