torsdag 29. juli 2010

Nok en regnværsdag...

Sukk!
Sommeren 2010 var den store VÅTE blåsbortsommeren...
Bare vent til skolen begynner, DA kommer finværet!

Vi måtte jo selvfølgelig ut i dette været, så jeg fikk gjort min lille jobb hos farfar.
Vi var jammen raske med å komme oss hjem igjen og her ble vi:)
Vi koste oss med Madonna på video, cola og is.
Ja det er jo sommer så is må vi ha, uansett vær:)
Men det første jeg gjorde idag var å bestille billetter til Gitarkameratene i Oslo Spektrum den 15. desember.
Gleder meg!!

Jeg har jo bestemt at jeg skal være like streng med meg selv som med ungene angående godter og brus! Jeg starter på samme dag; imorgen...
og jeg er flink helt til jeg skal spise, for "dette smaker best sammen med cola" :p
Men, så kom jeg på at det er jo ferie... Så da utsetter jeg det helt til medio august... og tror du ikke jeg lagde enda mer sjokolademousse idag?(men idag mista jeg ingenting...)
jammen godt det var siste posen... må ikke kjøpe flere nå!

Jeg burde jo hatt en sykkel, det ville sikkert fått litt fart på disse kiloene.
Så faktisk at de selger brukte sykler på standard (?) sport igår.
det bør sjekkes nøye, og helst når jeg har penger da, sånn tilfelle jeg finner et kupp... hmm...når passer det da liksom...

2 kommentarer:

  1. du er like flink som meg til å utsette ting ser jeg...he he:) har nok et visst talent for det jeg, men jeg er veldig glad for at jeg meldte meg inn i vektklubben på vg-siden. Har aldri før vært så klar over hva jeg har i meg som etter at jeg gjorde det..har faktisk gått ned 1.3 kg bare på noen dager etter at jeg begynte å føre matdagbok!
    Men nå er det helga, og i dag skal jeg spise litt snacks:) gleder meg til det:)))))
    Ha en fin helg Andrea og kos deg med ungene:)

    SvarSlett
  2. utsettelser er jo til for å brukes...hehe
    jeg har og vært inne på tanken om den vektklubben, menjeg får se.
    helga har fått en dårlig start, men satser på at resten blir bra.
    takk. ha en riktig god helg dere også:)

    SvarSlett