lørdag 31. juli 2010

kjipt...

Gårsdagen starta jo alt annet enn bra med særdeles lite hyggelig mail...
Jeg er luta lei folk som babler i vei om respekt, men som mangler fullstendig respekt for andre!
Hadde vært deilig å bare reist bort en tur, meeen det er jo ikke akkurat gratis.
Jeg fikk nå gjort ting i går likevel, og Sondre kom på ettermiddagen, så denne helga er det fullt hus og stormende jubel:)

Idag fant jeg ut at vi går på kino!
Jaggu på tide at Haakon, Anine og Thea får oppleve det!
Så vi har vært og sett Shrek 4 idag. Artige greier!
Ingen som ble redde heller:)
Da vi kom hjem koste vi oss med taco før gutta forsvant ut en tur.
Anine nekter fortsatt å gå ut, så jentene ble inne.

Nå holder de på med hver sin ds igjen og okkuperer begge sofaene...
Må nok ha hjørnesalong? hmmm?

Fikk pakke i posten også som jeg måtte hente på posten fordi den var så stor.
Greit nok det, men da setter jeg pris på at pakka faktisk befinner seg på postkontoret da når jeg kommer for å hente den.
For der var den jo ikke, de hadde ikke vært der med pakker enda...øh...
Flotte saker!
Prøver igjen på mandag, eller kanskje jeg rett og slett skal få den levert på døra?

Ha en fortsatt fin lørdagskveld:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar