mandag 2. august 2010

Da har vi jaggu tatt en lite skritt inn i august gitt...

Skolestart og barnehagestart nærmer seg med stormskritt, men jeg tror det blir godt å komme litt inn i hverdagsrytmen igjen:)

I dag har vi virkelig hatt dagen...
Skulle liksom komme oss ut litt tidlig for å gjøre noen ærender, men 1 stk unge utsatte noe voldsomt enda vi skulle på stranda når jeg var ferdig. hm
Vel vi kom oss avgårde til slutt, og kom oss på stranda, men det blåste orkan styrke og sola ble borte borte...
Dermed er årets kjappeste strandtur vel overstått!
Vi dro hjem og så Dirty Dancing isteden. Thea og jeg satt klistra til skjermen :)
Men det er jo litt rart å tenke på at Patrick Swayze (RIP) ikke er blant oss lenger...sukk...

Har henta flere filmer idag, så nå kan jeg riktig kose meg fremover:)
Med filmer som Who's that girl, Den grønne mil, forrest Gump, Ghost, Titanic, Blomster av stål, Dirty Dancing...

Ellers er min siste ferieuke med ungene igang, men jeg må si den har foreløpig ikke blitt som forventa hittil...Vil ikke gå inn på hvorfor her og nå...
Neste uke skal de ha sin siste ferieuke med faren, og jeg skal boltre meg på fjelltur :)

1 kommentar:

  1. jamenn skal du kose deg du a! "Den grønne mil" og "Titanic" er bare så bra filmer...sistnevnte er blant mine yndlingsfilmer:)
    Kos deg med ungene og ha en fin dag:)
    Klem fra Åma

    SvarSlett