lørdag 7. august 2010

Endelig en solskinnsdag :o)

Det var ikke noe å lure på, bare å pakke sekkene og dra i Nesparken.
Ungene koste seg med bading og sandslott, demninger osv
Jeg koste meg i Nesparken, helt til vi fikk uventa selskap...
Tilfeldigvis gikk en viss en tur forbi oss, og ble da hengende rundt oss i 3 timer...sukk

Vel hjemme lagde jeg middag også spiste vi godter :)
Da ungene var vel i seng så jeg på "Ghost"

Ellers er det jo et aldri så lite jubileum idag!
Det er jo 1 år siden vi flytta fra Hamar.
Når jeg tenker tilbake på akkurat dette tidspunktet for 1 år siden, så husker jeg rastløshet og redsel - jeg fikk jo nesten ikke sove den første natta på senteret.
Noe av det første jeg gjorde var å skrive brev til Gunn-Helen :)
Satt/lå og skrev mens tårene trilla - redd for ikke å få svar, men samtidig også ganske sikker på at jeg ville få det :)
Vi snakka sammen en uke etterpå.

Utrolig godt å få tilbake alle vennene mine, samt flere nye :)
og ikke minst familien min!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar