mandag 23. august 2010

Dagene flyr...

Det kan jeg skrive under på!

Nå er vi igang med en ny uke.
Anine er ikke spesielt fornøyd med å være skolejente enda gitt.
Ho gråter osv når jeg skal levere henne, så jeg har tilbragt noen timer i klasserommet og ute på gangen nå (hva har jeg gjort galt? hi hi)
Idag tok ho med seg yndlingsbamsen men protesterte høylydt.
Fikk sagt ordentlig hadet og roet gråten så gikk jeg. Tror det gikk bra...
(De er hos faren nå)
Thea gråt også i dag... sukk.
DEt går seg jo til etterhvert.
Jeg regna jo med det ville bli sånn her, men slitsomt likevel.

Har ikke funnet noe nytt sted å bo heller... sukk... Blir litt stressa.
Men det sies jo at det ordner seg for snile jenter, så da ligger vel løsningen i framtida... Er litt bekymra for å bli tvunget til å bytte skole, men jeg håper alt ordner seg til slutt.

Står fortsatt tallet 3 på denne ventelista også... Plagsomt!
NÅR ordner det seg for snille jenter egentlig??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar