tirsdag 17. august 2010

Striskjorte og havrelefse...

OMG!! Ferien er slutt! Over! Finito!
ja...dere skjønner.

Her har vi hatt en skikkelig sprudlende dag!
3 av 4 unger har stort sett oppholdt seg på sofaen. De hoster og "tar heisen" for harde livet.
Nesten-skolejenta har feber og protesterte vilt - for første gang - på at ho skal begynne på skolen. Får håpe formen hennes er bedre imorgen og enda bedre til onsdag!
Har blitt dårlig med rydding på rommene gitt, men vi får gjøre et forsøk imorgen :)
Jeg vimser rundt her og kommer stadig på nye ting jeg må finne fram osv, og ikke minst diverse ekstrautgifter (les; skolemelk o.l.)
Har jo ingen utgifter fra før liksom...

Jeg har vært å sett på leilighet idag da, men ikke hørt noe. Venter spent, men har nok ikke troa på at det blir oss...

Lurer fortsatt på hva jeg skal finne på framover da.
Har undersøkt hva som må til for å kunne ta eksamener på nytt, da.
Men plutselig står jeg som nr 7 på ventelista gitt! Dæven!! (starta på nr 34)
Og det er studiestart imorgen (tirsdag)... *skjelve, skjelve*
Håper minimum 7 stk til trekker seg! (Lov det ikke sant?)
Får håpe de det gjelder hører meg og gjør som jeg sier :p
Men jeg tror det ikke før jeg får se det!
Syns jeg fortjener litt medgang nå med studier og leilighet!

Det foregår interessante ting på andre plan også, men det skriver jeg ikke om her...
Hvertfall ikke enda!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar