søndag 8. august 2010

Stillheten har senka seg...

Ja da var ungene blitt henta.
Faren kunne jo ikke fortelle dem hvor de skulle, så utrolig barnslig!
Blir alltid litt rastløs når de nettopp har reist. Det blir så tomt og stille her...
Så jeg gikk ut en tur og endte opp med å ta med meg en kebab hjem.
Så nå er jeg stappmett!

Vi har nå hatt litt hyggelig ferie sammen, selv om jeg hadde håpa den ville bli mye hyggeligere uten forstyrrelser.
Burde vært på stranda idag også med dem, men rakk ikke fordi de ble henta to timer tidligere enn opprinnelig plan...
Og jeg må si jeg ser litt fram til hverdagen, så vi kan få inn rutiner igjen.

Nå ser jeg fram til noen dager på fjellet til uka.
Har ikke vært der siden jeg var jentunge, så det blir spennende:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar