mandag 26. juli 2010

Slutt på freden og roen ja...

Det var veldig godt å få hjem ungene i ettermiddag, men skal hilse og si at støynivået økte betraktelig ja :o)
Syns jammen de hadde blitt litt større alle sammen, men Haakon skyter jo i været som dynamitt... Mon tro om han tar igjen Beste en dag (pappan min på 193 cm)
Anine har jo blitt 6 år på ordentlig (!) og Thea har mista sin første tann!
Tida flyr ja, det er sikkert og vist...

Jeg hadde store planer for kvelden, men det er jo nesten bare dumt for de går jo sjelden som planlagt... hehe
Haakon fikk to kamerater på besøk nesten med en gang, mens Anine og Thea gikk på rommet for å skifte. De skulle nemlig leke skole og kunne ikke ha på seg de samme klærne. Jeg tror jammen de skifta 3 ganger på 1 times tid jeg..
Gudene vet hvordan det vil bli om 10 år *grøss*
De flyttet "babyene" sine med senger og alt inn på badet også. Jeg vet ikke helt hvor den skolen var, men.. :)

Først rundt kl 20 fikk vi satt oss ned for å se på filmen jeg hadde kjøpt til dem; "Prinsessen og frosken"
Anine og Thea var mest opptatt av å spille på DS første halvdel av filmen (de fikk det til bursdagene sine fra faren sin)
Vi koste oss med filmen da. Det blir sikkert ikke siste gang jeg ser den for å si det sånn...

Ellers fikk jeg nå rydda litt til idag. Jeg har ikke sagt noe til ungene om at vi må flytte enda. Like greit å vente siden visse ikke trenger å vite det enda...

Håper vi får litt finere vær framover nå da, så vi kan gå på stranda!
Ferieturen vår har vi jo hatt, så resten av ferien må vi tilbringe hjemme.
Da må vi finne på noen sprell :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar