onsdag 28. juli 2010

En sommerdag

Ja endelig kom det litt sommer til Moss også :)
Hvertfall såpass at vi kom oss en tur på stranda sånn etterhvert... Det ble mye "skal bare" først (fra meg faktisk).
Vi dro til Nesparken. (Enklest når man ikke kjører bil, noe jeg fortsatt ikke gjør...)
Ungene storkoste seg, bada og lekte. De var veldig fornøyd med å ha lært seg å svømme med baderingen da, så nå er det liksom bare å legge ut på det store havet (tror de da).
Vi håper på samme vær resten av ferien nå så vi kan kose oss mer på stranda :)

Da vi kom hjem og hadde spist middag, syns jeg det var en god ide å lage litt mer sjokolademousse. Så jeg vispa sammen (Toro er fine greier!) , men da jeg skulle sette bollen med den ferdige moussen i kjøleskapet, slkei den elegant ut av hånda mi og landa på gulvet med et smell (opp ned selvfølgelig!)
Jada!
Halvparten lå igjen på gulvet + at det rant mousse nedover veggen inne i kjøeskapet.
Flotte saker...
Det var visst ikke meninga jeg skulle ha så mye sjokolademousse (Det er vel ikke det man spiser mest av når man egentlig ønsker å få noen kilo mindre...)

For nøyaktig 1 år siden var jeg på vei hjem fra Madonna konsert!
Det var en utrolig opplevelse! (selv med kjedelig selskap)

2 kommentarer:

  1. jamenn er det typisk det med sjokolademousse og sette inn eller ut av noe...har opplevd det sjøl..er det universet som prøver å si noe tro..he he:) Koselig å lese bloggen din da! Synes du skriver så morsomt om deg og dine:)
    Håper du har en fin dag og brev er snart på vei til deg!
    Masse klemmer fra Åma

    SvarSlett
  2. Hehe..ja det er vel noen som prøver å si oss noe.
    Så hyggelig at du syns det:)
    gleder meg til brev:)
    klem

    SvarSlett